دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

دل نوشته های رویا برای دریا

1390/11/4 13:09
نویسنده : رویا
2,370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ، سلام تنها عشق من

روزا اونقدر سرگرم تو میشم که وقت کم میارم تا بیام تو وبلاگت برات بنویسم

عزیز دلم کم کم داری بزرگ می شی ، باورم نمی شه یک هفته دیگه می شی هشت ماهه!!!

هشت ماه تموم شد مثل برق و باد تو یه چشم به هم زدن !!! این همه زمان گذشت از اولین

لحظه ای که دیدمت از اون لحظه شیرین و ناب . با اینکه زیر تیغ جراحی بودم ولی دیدنت برام

اونقدر شیرین بود که موقعیتمو فراموش کرده بودم . اون لحظه زیباترین و آرامش بخش ترین

و تکرار نشدنی ترین لحظه عمرم بود ... چقدر کوچولو و زیبا بودی ماچ

دریای من با وجود اینکه  این مدت شیرین بود و گاهی بسیار سخت مخصوصا روزهای اول بعد

از عمل ولی  باز هم دوست دارم اون لحظه رو هزاران بار زندگی کنم ...

عزیزم شاید روزی وقتی بزرگ شدی وقتی تونستی خیلی چیزارو بفهمی اینجارو بخونی

شاید با بی تفاوتی بخونی شاید با عشق و علاقه بخونی نمی دونم صاحب چه شخصیتی

بشی !!! ولی هرجور باشی اینو با همه قلبت باور کن که من و بابایی عاشقانه دوستت

داریم و خواهیم داشت و تنها وجود توست که مارو می تونه تو این زندگی با این روزهای

تکراری و خاکستری دلگرم کنه و فقط تو به روزهامون زیبایی میدی ...

عزیز دلم  نفس هات همه نفس های منه . تو بهترین نعمتی هستی که خدا بهمون عطا

کرده .

از خدای مهربونم واست یک عمر سلامتی و پاکی و زیبایی آرزو دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله میترا
5 بهمن 90 18:57
ما همه عاشقتیم
امید
5 بهمن 90 18:59
آمین ...... مامان رویا خانم مطمئنم که اون موقع خیلی بیشتر قدرتونو میدونه دریا بزرگه و پاک و آروم . خدا براتون نگهش داره و سایه شما وهمسر گرامیتونو رو هم سالهای سال بالا سر دریا کوچولوی خوشگل نگه داره ....
مامان باران
6 بهمن 90 12:58
امیدوارم دریای خوشگل همیشه قدر مار وپدر نازنینشو بدونه .
مهسا مامان مرسانا
6 بهمن 90 13:24
عزیزم خیلی زیبا نوشتی.....امیدوارم دریا جون قدر مامان وبابای مهربونش رو بدونه.....راستی عاشق آهنگ ئبلاگت هستم....آرامش خیلی خاصی میگیرم....مرسی
خاله خاطره
9 بهمن 90 16:55
انشالله که با عشق میاد اینجا رو می خونه انشالله همیشه سلامت باشه جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانچه عکس بامزه ای گذاشتی لپای قرمزشو ببوس
مهسا مامان مرسانا
11 بهمن 90 13:11
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان الینا
17 بهمن 90 2:06
هزززار ماشاالله چقدر این رنگ لباسش بهش میاد انشاالله که همیشه باوجود نینی نازتون شاد باشید خیلی بااحساس نوشتید آهنگ وبلاگتون بااسم دخترتون ست شده واین وبلاگتون رو زیباتر کرده