دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

سه سالگی

1393/3/20 1:58
نویسنده : رویا
802 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من سه سالگیت میارک ، دخترم برات یک عمر سلامتی و خوشبختی از خدای بزرگ می خوام

تک تک روزهام با تو هر لحظه عمرم در کنار تو برام عینه خوشبختیه .

دخمل من وارد چهارسالگی شده و حسابی بزرگ و ناز تر شدی .

عسل من عمر من بزرگترین دلخوشیم تویی . نفسم به نفست بنده .

از اینکه خدای بزرگ تورو به من داده هر لحظه عمرمو ازش سپاسگذارم .

عزیز دلم الان سه شبه که تو اتاق خودت می خوابی . حتی از شب اول اصلا اعتراض نکردی ، کلی هم

ذوق میکردی . ولی اولش واسه من عذاب بود از اینکه جدا از عشقم بخوابم از اینکه بعد از سه سال  و 9

ماه قرار بود دور از تو بخوابم بغض خفه ام میکرد ولی به خاطر خودت که باید مستقل باشی مجبور بودم

عزیز دلم هر چقدر هم که از من دور باشی تمام روح من تمام  ذهن من پیش تو خواهد بود تا ابد.

 

دخمل من هنوز فعلا تو شیشه شیرتو میخوری روزی دو بار گاهی سه بار . البته گاهی هم با نی میخوری

ایشالله کم کم باید شیشه رو حذف کنیم

هنوز من غذاتومیدم گاهی وقتا خودت می خوری . باز هم تا خونه تنهاییم تو خوردن مشکلی نداری

ولی وقتی جایی میریم حواست فقط به بازی کردنه و خیلی کم می خوری

باز هم لباس پوشیدنت مشکله . همش میگی تنگه و دوست نداری ...

عاشق شهربازی و بازی کردنی . بازی کردن با پدر جونو و بابایی .

عاشق دکتر بازی ، فروختن وسایل و نقاشی و خمیر بازی و رنگ آمیزی .

میونی درخت ، آدم ، خورشید و بعضی چیزای ساده رو از روی نقاشی من بکشی .

شمارش رو تا ده بلدی . البته تقصیر منه که زیاد وقت واسه آموزشت نمی ذارم

عاشق رقص هستی و البته استعدادشو هم داری .

وقتی یه آهنگ لایتی رو می شنوی فوری میگی دلت واسه بابایی تنگ شده . و کلی احساساتی می شی.

الهی من فدای اون صورت ماهت بشم که غصا دار می شه .

عزیز دل من ازم خواسته بودی واست تولد مینی موس بگیرم .کلی هم تولدت خوش گذشت بهت .

همش منتظر روز تولدت و بادکنک و تزیینات بودی .

باید به زودی ببرمت چشم پزشک تا چشمای نازتو معاینه کنن . تو سه سالگی ضروریه .

و میخوام واسه یه کلاس آموزشی ثبت نامت کنم تا هم سرت گرم بشه هم یاد بگیری

دخمل من تازگیا فقط هم بازی میخواد ...

یا با من بازی می کنی یا با بابایی . البته گاهی تنهایی هم بازی می کنی .با خودت حرف میزنی

خیال پردازی می کنی . حرفای مارو تکرار می کنی ....

نفسم تو عشق من و بابایی هستی . ما عاشقانه دوستت داریم . و تمام مایی .

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)