دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

2.5 سالگی

1392/9/9 2:16
نویسنده : رویا
712 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم 6 ماه از دوسالگیت گذشت مثل چشم برهم زدنی !!!

عزیزم روزهای زندگیم با وجود تو تندتند می گذرن ، چقدر دوست دارم هر روزم با تو به طولانیه یک

عمر باشه .... من عاشقتم و تو عشق ابدیه منی ...

دخمل نازم تو این شش ماه اخیر با پوشک خداحافظی کردی حتی شبا هم بدون پوشک می خوابی...

تونستی به غذای ما عادت کنی و دیگه غذای میکس نمی خوری

بعد از تولدت با پستونک هم خداحافظی کردی اون اولا دلم میسوخت ولی با اینکه عاشق پسونک

بودی خیلی زود عادت کردی و اصلا اذیت نکردی ... فقط چند شب مظلومانه خواستی ما هم

گفتیم گم شده تو هم راضی شدی ، الهی قربونت برم

این تابستون بیشتر از پارسال رفتی شهربازی ، عاشق شهربازی هستی

هر روز ازم می خوای آهنگ های مورد علاقه تو بذارم و با هم برقصیم عاشق نانای کردنی

از رژ لب خیلی خوشت میاد و همیشه ازم اجازه می گیری تا یه کوچولو بزنی اگه اجازه ندم

با یه حالت مظلومانه می گی چرا ! منم تسلیم می شم ولی تازگیا گفتم واسه نی نی ها

ضرر داره تو هم راضی شدی .

عاشق گیم بازی کردن با تبلتی . مخصوصا بازی هایی که مربوط به دکتر و آرایش کردنه !!

هر روز صبح موقع خوردن شیرت کارتون میبینی ازم می پرسی چرا هاپو و حیوونای دیگه تو

کارتون حرف میزنن ولی مال من حرف نمی زنن !؟ فدات بشم ، بهت میگم اون کارتونه واقعی

نیست راضی می شی بعد میگی چرا من کارتون ندارم ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

شبا ساعت 12 می خوابی و 10 صبح بیدار میشی

تازگیا هم تو عالم خودت با عروسکت بلند بلند حرف میزنی گاهی اونقدر جدی حرف می زنی

که خنده ام می گیره .... حرفای ما رو مثل یه کاست ضبطشون می کنی بعد با نی نی هات

تکرار می کنی ...

خیلی دوست داری رنگ  لباسامون با هم ست باشه

بازی کردن با مارو خیلی دوست داری ، عاشق گوش کردن به قصه ای

موقع شیر خوردنت اگه بابایی خونه باشه باید برات قصه تعریف کنه .

وقتی میریم خونه پدر جون ، خوردن تعطیل میشه و تا برگردیم خونه با پدر و مامان جونو خاله میترا

فقط بازی می کنی وقتی میایم خونمون خسته خسته هستی

حرفای زیادی دربارت دارم که بنویسم عزیزم

خیلی حساس و عاطفی هستی حتی از من هم حساس تر مثل گل ، فدات بشم من

تو تموم دنیای منی ، تو تموم دنیای بابایی و پدر و مامان جون و خاله میترا هستی

عاشقتیم

نفس من

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله میترا
9 آذر 92 14:36
فدات بشم تو عشق ما هستی. قربونت بشم من دلیل نفس کشیدنم فقط تویی دریا جونم عاشقتم