دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1390/10/27 22:26
نویسنده : رویا
283 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر بالاخره بعد از یک هفته سرماخوردگیه دخملم تموم شد یه سرماخوردگیه ویروسی

تب دار لعنتی !!!!!! حسابی دختر منو بداخلاق و بی حوصله کرده بود ...

دخمل من  عادت نداره تو سرمای زمستون زیاد بیرون بره منم تو این دو هفته زیاد این ور

اون ور بردمت باعث شدم سرما بخوری مامانی ازت معذرت میخواد ناراحت

دخمل من خیلی ناز و شیطون شدی ، دوست داری با همه چی بازی کنی جز اسباب بازیات!!!

با دسته کلید بازی می کنی با شکلات بازی می کنی با کنترل تی وی بازی می کنی

عاشق باتریاش هستی ولی توجهی به اسباب بازیات نمی کنی متفکر

عاشق کثیف کاری با بشقاب غذات هستی هر روز چند دست لباس عوض می کنم خواب

با بزرگتر شدنت شلوغ تر و پر سروصداتر می شی

من عاشقتم قلب

 

از این که کفش بپوشی بدت میاد همیشه هم کفش پای چپتو با تلاش و تقلا

درمیاری :

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی سوگند
27 دی 90 23:19
ماشاالله به این دختر گلی . سلامت باشی ایشاالله .
منا مامان یسنا
28 دی 90 13:45
خیلی دوست داریم
امید
3 بهمن 90 9:27
ماشاالله ببین چه ناز میخنده آی شلوخ ....
مهسا مامان مرسانا
3 بهمن 90 16:37
عاشقت شدم خالههههههههههه......پیش ما همبیا عزیزم.....
مرسدس
5 بهمن 90 23:53
سلااااااااااااام عزیزمممممم خدای من چه نی نی نازی داری گلی... خدا حفظش کنه و همیشه سالم و شاد درکنارهم باشین.. خیلی عکساش بامزه هست.... به دیدن وبلاگ ماهم بیا و خوشحالمون کن...راستی با اجازه ات اد کردم شما را. یه عالمه بوووووووووووووس