دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

18 ماهگی

1391/9/22 20:33
نویسنده : رویا
892 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان ١٨ ماهه شد ...

عزیز دلم هجده ماهگیت مبارک . بعداز تولدت به دلیل مشغله زیاد مثل

خونه عوض کردن نتونستم وبتو آپدیت کنم ...

عزیزم تو این شش ماهه اخیر کلی بزرگ شدی ... تولد یک سالگیت

حرف زدنت در حد چند کلمه بود و چهار دست و پا میرفتی ولی از چهارده

ماهگیت شروع به راه رفتن کردی و حرف زدنت الان در حد جملات کوتاه شده.

مالکیت رو کاملا متوجه می شی و اصلا حاضر نیستی اسباب بازیات رو با

کسی تقسیم کنی ، اسم همه رو می دونی و دیگه بغل غریبه ها

نمی ری ، ٣ تا رنگ قرمز و سبز و آبی رو میشناسی ، اسم اکثر

حیوونا رو می دونی و دو تا هم شکل دایره و مربع رو یاد گرفتی ...

عزیز دلم می دونم اگه بیشتر باهات کار کنم بیشتر یاد می گیری ولی

به مامانی هم حق بده که خسته بشه ...

دختر ناز من ، مامان و بابا روز به روز بیشتر عاشقت می شن و هرروز

خدای مهربون رو به خاطر وجود فرشته ایی مثل تو شاکریم .

دخمل من حسابی بابایی شده وقتی بابایی میاد خوته مامان فراموش

میشه دیگه اصلا کاری به کار من نداره ... حسابی هم عاشق خاله

مهربونشه ...

واکسن ١٨ ماهگیتو هم کلی با ترس بردیم بهداشت زدیم تموم شد

واکسن بعدیت موند واسه شش سالگیت . اونقدر در مورد واکسن

١٨ ماهگی شنیده بودم که همش می ترسیدم دخملم اذیت بشه

ولی خدارو شکر نه از پا درد شکایت داشتی نه تب زیاد ... خدارو شکر

 

اینم چند تا عکس جدید از دریای من :

 

صبح زود قبل از زدن واکسن :

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ضحا
22 آذر 91 16:27
دريا جون خيلي ماهي 18 ماهگيت مبارك
مامان مریم
22 آذر 91 17:12
دخملتون همسن مهتاب منه...خیلیم نازه..از طرف من ببوسینش..
خاله میترا
26 آذر 91 18:09
فداش بشم. منم عاشقشم. عسل منه
مهسا مامان مرسانا
26 آذر 91 18:12
سلام خانوم خانوما خوبی؟ چه عجب خیلی بهت سر میزدم اما خبری نبود ماشالله دریا جون چقدر بزرگ شده وخانوم وخوشگل تر رمزم رو خصوصی برات گذاشتم
مامان کوثری
6 دی 91 11:06
سلام روز و شبتون خوش اگر میخواهید واسه نی نی تون تولد تم دار بگیرید و یا جشن دندونی یا هر جشن دیگه ای و یا میخواهید تقویم 92 خیلی شیک با عکس نینی نازتون داشته باشین بیاین پیش ما امیدوارم بتونیم مفید باشیم طراحی های ما تکراری نیستن http://niniparti.niniweblog.com/
خاطره
22 دی 91 22:34
18 ماهگیت مبارک دریای خوشگلم ماشالله بزرگ شده خدای من باورم نمیشه این همون دریا کوچولوست