دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

تولد تولد تولدت مبارک

1391/3/17 13:52
نویسنده : رویا
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عزیز دلم تولد یک سالگیت مبارک . دختر مثل ماهم برات یک عالمه آرزوهای خوب دارم

عزیزم امبدوارم وقتی بزرگ شدی عکس و فیلم تولدت رو که ببینی خوشت بیاد

تمام تلاشمو کردم تا جشن تولد خوبی برات بگیرم درسته تو کمی خسته شده بودی

ولی دختر خوب من بودی و زیاد اعتراض نکردی . همه خیلی زحمت کشیدن مخصوصا

بابایی مهربون و خاله میترا و مامان جون و پدرجون . دستشون درد نکنه .

عزیز دلم برات یک زندگی زیبا پر از آرامش و خوشبختی و سلامتی آرزو دارم

عزیز دلم یک سال خیلی زود گذشت آخه زندگی با تو خیلی قشنگ و زیباست

٣ زور بعد از تولدت یه مروارید کوچولو تو دهنت جوونه زد و کلی منو خوشحالم کرد

عزیز دلم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا مامان مرسانا
17 خرداد 91 19:09
جیگر خاله تولدت مبارک.....به به چه خوشگل...ماشاالله به مامان با سلیقه.....عکس بیشتر می ذاشتی خانومی....قربون عزیزم بشم با اون لباس خوشگلش.... منم میخوام برای مرسانا کفشدوزکی بگیرم .....ریسه هایی که زدی به دیوار خودت درست کردی....؟؟؟؟
مامان دریا
18 خرداد 91 10:41
مرسی عزیزم لطف داری . آره همه تزییناتشو خودم درست کردم
نفیسه
20 خرداد 91 17:03
کفشدوزک خانوم خوشگل تولدت مبارک.دست مامان خانومی هم درد نکنه معلومه چقدر زحمت کشیده.انشا ا... همیشه سالم ولبت خندون باشه
خاله میترا
20 خرداد 91 19:22
دریای من عاشقتم امیدوارم همیشه شاد و سالم باشی هزار سال به از این سالها
مهسا مامان مرسانا
22 خرداد 91 21:28
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
مرسدس
23 خرداد 91 19:42
واقعا توووووووووووولدت مباااااااااااااااااارک باشه خاله جونی........ ایشالا همیشه پاینده و سلامت باشی.... مبارک دندون جیگرت هم باشه..
mamani helena
25 خرداد 91 12:35
tavalodet mobarak azize delam vay che naz mamani khaste nabashi bebos arosakamo ma ham be roz shodima
امید
9 مرداد 91 9:47
مرسدس
6 آبان 91 13:36
تولدددددددددددددددددددددددددددددت مباررک خانوم خانومای مامانی....هزارتا ماچ محکم... خسته نباشی مامان جوون چه تولد خوبی... دوست گلم...من آپم..بیا به دیدنم[بوسه][بوسه]
عادله
14 آبان 91 20:49
من در ماه آخر بارداری ام و میخوام اسم دخملمو بذارم دریا، با دیدن دختر ناز شما بیشتر از این اسم خوشم اومد، خدا دریاجونو برایتون حفظش کنه، تولدش هم مبارک
sara-ali
14 اردیبهشت 92 20:01
واییییی چقدر عسلههههههه خدا حفظش کنه براتون