دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

پنج ماه اول بارداري من

1390/1/2 20:19
نویسنده : رویا
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دخملم ... الهي مامان فداي وول خوردنات بشه . وقتي تو دلم وول مي خوري انگار هيچ چيزي لذت بخش تر از تكوناي تو وجود نداره . ماماني رو بدجور عاشق خودت كردي.

دخترم برات از پنج ماه اول حاملگيم بگم ، از همون روزي كه فهميدم تو دلم تورو دارم سرما خوردگي داشتم تا پنج ماه تموم!

باور كردني نبود پنج ماه سرفه ، پنج ماه دماغ گرفتگي ، پنج ماه درد بدن !

سه ماه اول كه همش خسته بودم و بي حال. صبح كه از خواب بيدار مي شدم انگار كتكم زده بودن ، ناي هيچ كاري رو نداشتم

حتي گاهي وقتا دلم ميخواست فقط گريه كنم ، خوشبختانه حالت ويار رو نداشتم و اين شانس بزرگي واسم بود .

بالاخره مجبور شدم به علت سرماخوردگي طولاني تو پنج ماهگي ۶ تا آنتي بيوتيك بخورم و شربت سينه و يك عدد آمپول پني سيلين

. عزيزم اون شبي كه تب كردم بدترين شب عمرم بود . نه اينكه نگران خودم باشم تنها چيزي كه نگرانم ميكرد توي دخملم بودي

بالاخره از ماه ششم حال ماماني كم كم بهتر شد...

دخترم واسه بغل كردنت لحظه ها رو مي شمارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میترا ( خاله دریا کوچولو)
17 اسفند 89 21:46
من بیشتر از تو لحظه هارو میشمارم
میترا ( خاله دریا کوچولو)
17 اسفند 89 21:50
من بیشتر از تو لحظه شماری می کنم
میترا ( خاله دریا کوچولو)
18 اسفند 89 12:27
من بیشتر از تو لحظه شماری می کنم