دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

مامان شدن من

1389/12/16 18:57
نویسنده : رویا
507 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

از امروز نوشتن تو اين وبلاگ رو شروع مي كنم . تو اين وبلاگ فقط در مورد كوچولويي مي نويسم كه مثل يك معجزه تو دلم خونه كرده .

از اينكه خداي مهربون اين معجزه رو بوجود آورده ازش بي نهايت سپاسگزارم.

دقيقا ۱۱/۷/۸۹ بود كه با بي بي چك متوجه شدم حامله هستم .

هم خوشحال بودم هم هيجان همراه با ترس داشتم

واسم باورنكردني بود فقط شبيه يك معجزه بود . يك آدم درون من در حال تشكيل بود

 تصميم گرفتيم فعلا به كسي چيزي نگيم تا بعد ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
16 اسفند 89 20:01
مبارکه عزیزم به سلامتی
مامان نی نی
16 اسفند 89 21:39
مبارکه خانومی
میترا ( خاله دریا کوچولو)
17 اسفند 89 21:36
خاله قربونش بشه. لحظه شماری میکنم که خوشگلمو زود ببینم. فداش بشم عاشقشم