دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

89/11/4

1390/1/24 12:09
نویسنده : رویا
473 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر رفتيم سونوگرافي ! تعداد ضربان قلب دختر نازم ۱۲۸ در دقيقه بود.

قرار جنيني طولي با پرزانتاسيون ‌‌‌‌بريچ مي باشد .

ميزان رشد سونوگرافيك معادل ۱۹-۲۰ هفته مي باشد . ‌‌‌‌‌‌

ميزان مايع آمنيوتيك در حد طبيعي است . جفت فوندال قدامي مي باشد .

ضخامت ان.اف در حد طبيعي بوده ۳.۶ ميلي متر است .

ناسال بن در حد طبيعي بوده ۷.۵ ميلي متر است .

در بررسي صورت و جمجمه و تنه و اندامهاي جنين آنرمالي قابل رويت ديده نشد

 

دخترم آقاي دكتر دونه دونه انگشتاتو نشون داد . قلب و معده حتي مثانتو و ران هاتو و كف پاهاتو نشون داد .

بيشتر از هر زماني عاشقت شدم  دختر ناز من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
25 فروردین 90 15:30
مامان مریم
25 فروردین 90 19:01
سلام من الان در 22 هفتگی ام نی نی من هم دختره
میترا ( خاله دریا کوچولو)
27 فروردین 90 21:45
خاله خیییییییییییییییییییییییییییلی دوست داره. به زودی تو بغلمی عزیز دلم
یه دوست
9 خرداد 90 23:01
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید
دانيال
18 تیر 90 9:43
سلام سليت قشنگي داريد از سايت دانيال هم ديدن كنيد مخصوصا" قسمت فرش كودك كوچولوتو مي بوسم باي