دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

اولين ضربان قلب عشق مامان

1390/1/2 20:36
نویسنده : رویا
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

۸۹/۸/۱۰  ۹صبح بابايي رفت بيمارستان شهريار واسه سونوگرافي وقت گرفت . ساعت ۱۲.۵ ظهر باهم رفتيم .چيزي كه توي مانيتور ديدم واسم باور كردني نبود ! يه قلب خيلي كوچولو در حال تپيدن بود با سرعت ۱۵۶ بار در دقيقه . بابايي هم اومد قلب كوچولوتو ديد .

توي جواب سونوگرافي نوشته بود يك جنين زنده با قلب واضح ديده مي شود . دخترم قدت فقط ۱۸ ميلي متر بود !عمرت هم ۸ هفته و ۱۲ روز بود !

از خوشحالي نمي دونستم چيكار كنم ؟! خدارو هزار بار شكر كردم بعدش به خاله ات زنگ زدم و گفتم كه قلبتو ديدم. اونم خوشحال شد . عصر نتيجه رو برديم پيش دكترت .

دخملم به دنياي زنده ها خوش اومدي . من عاشقونه دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
2 فروردین 90 23:21
وای خدا مبارک باشه سال خوبی داشته باشید
میترا ( خاله دریا کوچولو)
3 فروردین 90 13:43
واااااااااااای فداش بشه خاله قربونت بشم عزیز دلم ان شاالله به زودی بغلت می کنم جیگرم