دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

هفت ماهگیه دریا و تولد من

1390/10/15 0:01
نویسنده : رویا
559 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هفت ماهگیت مبارک ، هفت ماه مثل برق و باد گذشت هفت ماه شیرین ، هفت ماه

زیبا با تو دخملم. مامانی عاشقته . مامانی نفسش به نفست بنده ...

عزیزم امسال اولین تولدمه که تو بغل مامانی هستی وقتی کیکمو میبریدم یک عالمه

آرزوهای خوب برات کردم ...

دریای مامان تازگیا خیلی شیطون شدی خوب بلدی با خنده های شیرینت همه رو

عاشق خودت کنی . هرجا میریم اونقدر خونگرمی که با هیچ کس غریبی نمیکنی

تو بغل همه میری به همه می خندی با همه بازی میکنی همه هم عاشقت

میشن ...

عزیزم به زودی میام از شیرین کاریات می نویسم ...

دریای هفت ماهه:

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان مرسانا
15 دی 90 21:03
قربونت برم.....7 ماهگیت مبارک عزیزم......نمیدونم چرا وقتی نگاهت میکنم یاد دختره خودم میفتم.....عزیزم با اجازت لینکت میکنم تا همیشه بیام پیشت.....خوشحال میشم تو هم به ما سر بزنی.....بوس بوس
مامان یسنا
15 دی 90 22:09
هفت ماهگیت مبارک.بهترینها وزیباترین هاوقشنگترین های دنیارو تقدیمت میکنم.
خاله خاطره
18 دی 90 1:49
7 ماهگیت مبارک عزیز خاله تولد خودتون مبارک رویا جونم انشالله همیشه تولدتو در کنار دریا جشن بگیری و بهت خوش بگذره انشالله به همه آرزوهای خوبت برسی معلومه که همه عاشقش میشن دریا تکه انشالله خدا حفظش کنه قربون اون خندهات بشم از طرف من یاعالمه ببوسش
mamani helena
20 دی 90 13:28
salam azizam tavalodet mobarak mamani naz 7 mahegiye daryaye nazam mobarak mashala har roz naztar mishe
مامان یسنا
22 دی 90 12:49
مامانی پاشویش نکنی ها.....استامینوفن دادی؟دکتر بردیش؟