دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

دل نوشته های رویا برای دریا

1390/9/23 20:47
نویسنده : رویا
842 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی اونقدر خسته میشم که همش میگم کاش زودتر دریا بزرگ بشه ، کاش

زود 10ماهش بشه ، کاش زود یک سالش بشه، کاش زود 2 سالش بشه و ...

بعضی وقتا خستگی نمی ذاره تورو با همه وجودم زندگی کنم...

چقدر دوست دارم هرگز خسته نشم و یه نیروی تموم نشدنی داشته باشم و

همه لحظاتم رو ثبت کنم ، تموم این روزهای شیرین رو با انرژی بگذرونم . شبها مو

با تماشای تو به صبح برسونم .آخه من عاشق تماشا کردنتم ، عاشق خنده هاتم

عاشق صدای نفسهاتم ،

تو جزیی از وجودم نیستی تو همه وجودمی

دخترم تو بهترین زیباترین و ارامش بخش ترین قسمت زندگیم هستی

تو باش تا من هم باشم

 

دخترم کم کم داره بزرگ میشه :

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله خاطره
26 آذر 90 18:26
انشالله این روزا زودی بگذره و دریای خوشگل برزگ بشه اما وقتی بزرگ شد دلت واسه این روزاش تنگ میشه پس قدر تک تک لحظه هاش رو بدون
مامان یسنا
28 آذر 90 18:07
اولزمه ازتون ممنونم برای اینکه بهمون سرزدید.خیلی دریا جونی خوشگل ونازه.دست مامانی درد نکنه ماانی بدون که دیگه این لحظات قشنگی که داره میگذره وبزرگ میشه دیگه برنمیگرده.پس تک تک لحظات رو با شادی وسرزندگی بگذرون که بعد دلتنگشون نشی.
mamani helena
28 آذر 90 18:53
mamani mashala har roz naztar mishe.yaldaye jigare khale ham mobarak
خاله خاطره
28 آذر 90 21:52
ممنون عزیز دلم
مامان باران
5 دی 90 11:56
قربون این دختر خوشگل برم .مامان خانوم به بهشت زیر پات نگاه کن اون موقع خسته گیهات از بین خواهند رفت