دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

دریای بغلی

1390/9/6 23:02
نویسنده : رویا
503 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دخمل من بدجور بغلی شده ، یک لحظه بدون من نمی تونه یک جا بند بشه .

حسابی بغلی شده. همه کارامو در حالتی اتجام میدم که دریا تو بغلمه.

حسابی مامانی رو خسته می کنه با این حال روز به روزبیشتر عاشقت میشم .

نفس منی دخترم ، تموم زندگیم تویی دخترم

زندگی با وجود تو خیلی لذت بخشه.قلب

 

دریا در حال گریه روی روروک:

 

دریا در حال گریه برای بغل کردنش :

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله خاطره
9 آذر 90 13:15
سلام عزیزم دلم بچه های این دوره همشون بغلی هستن دریای نازمو ببوس که خیلی جیگر شده
مامان یسنا
12 آذر 90 16:18
سلام یه توصیه سعی کنیدزیاد بغلی نشه اخه برای کمر شما اسیب زاست.چون با بغل کردندریا جون شکم شما جلو میاد وکمر شما قوس دار میشه ومهره های شما جابجا میشه.اگه خیلی بغلیه طریقه ی صحیح بغل کردن رو انجام بدین .خیلی دخترتون ناز وچهرش جذاب ومهربونه.دوسش دارم.
مامان یسنا
13 آذر 90 14:51
سلام ممنونم که ب وبلاگ یسنا سرزدید.ببخشید بی اجازه شما رو لینک کردم