دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

21 ماهگیت مبارک

1391/12/20 12:41
نویسنده : رویا
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنازیه من ٢١ ماهه شدنت مبارک عزیز دلم .

دختر خوشگل من هزار ماشاالله خیلی بزرگ شدی ، روز به روز بزرگ شدنت مشخص تر

میشه ...

- از حرف زدنت بگم که در حد جمله های ساده  تقریبا کامله ... 

- بهت میگم رویا جواب میدی عشق منه میگم بابایی می گی عشق منه ... قربون حرف زدنت.

- وقتی یه چیزی ازم میخوای و  بهت میدم زود تشکر می کنی و میگی مرسی .

- با تلفن حرف زدنو خیلی دوست داری اول سلام میدی و حال طرفو می پرسی وبعد میگی قربانت قلب

آخر هم میگی خداحافظ .

- در مورد همه چیز سوال می کنی اگه جایی رفته باشم ازم می پرسی *رویا کجا رفته بودی ؟*

- همه چیو نشون میدی و می پرسی * این چیه ؟* حتی اون چیزایی که میدونی چیه !!!!

- عاشق رقصیدن و نانای کردنی . تا یه آهنگ میشنوی شروع می کنی به قر دادن.به من و

بابایی هم گیر میدی که باید باهات برقصیم .

- چند تا شعر رو خوب یاد گرفتی و با خودت زمزمه می کنی وقتی من برات  می خونم

تو مصرع بعدیشو میگی.

- عاشق ترانه یه دختر دارم ... هستی هم خودت می خونی هم به من اصرار می کنی تا

برات بخونم

- عاشق تاب بازی هستی

- عاشق آب بازی هستی دوست داری صیح تا شب فقط با آب بازی کنی اصلا هم سیر نمی شی

- گاهی ازم می خوای بریم کمد لباستو *مربتب* کنیم عاشق مربتب گفتنتم

- خیلی بابایی هستی وقتی بابایی میاد آویزونش میشی تا وقتی که بخوابی ، موقع خواب

میگی شب بخیر بابایی و حتما هم بوسش می کنی

- عاشق دفتر نقاشیت هستی و خط خطی کردن . مداد رو هم کاملا درست تو دستت می گیری

- اگه ببینی دستمو بریدم یا یه جاییمو چسب زدم اونقدر گریه می کنی تا چسبو دربیارمو و بندازم

دور . از دیدن خون و چسب اصلا خوشت نمیاد و گریه می کنی

- اگه ببینی نمی خندم و زیاد حوصله ندارم میای میگی * رویا بخند* اون لحظه است که می خوام

فدات بشم

- بیرون هر جا یه نی نی ببینی حالا فرقی نمی کنه هم سن خودت یا کوچیکتر حتی بچه های

بزرگتر 10 و 12 ساله هم باشه میری جلوشون وایمیستی می گی سلام نی نی ، اسمت چیه؟؟؟

ارتباط برقرار کردنو خیلی دوست داری ...

- هنوز هم از لباس پوشیدن اصلا خوشت نمیاد ، وقتی میریم بیرون با هزار جور داستان سرتو گرم

می کنم و لباساتو می پوشونم

- از صدای بلند و موتور می ترسی ، گاهی که عصبانیم می کنی و باهات بلند حرف می زنم

با یه لحن مظلومانه می گی * رویا دعوا نکن * قربونت برم . منو ببخش گاهی عصبانی می شم

-

-

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملیکا کوچولو
19 اسفند 91 3:19
همگی بگید ماشالا. گل دختری چشم نخوره ایشالا
خاطره
22 اسفند 91 0:16
آخی جان هزار ماشالله
امید
27 اسفند 91 12:59
ای جان ماشاالله من خیلی دوسش درم ببین چه با نمکه ماشاالله . . . . .
rockeybell
5 دی 92 21:14
دخرتون خیلی قشنگه....امیدوارم سالم سالم بمونه تا آخر عمر قشنگش با اجازه من لینکتون میکنم...