دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

نگرانی های من

1391/2/20 0:18
نویسنده : رویا
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سه هفته مونده به تولدت . احساس می کنم وقت کم میارم

آخه یک عالمه کار دارم از صبح تا شب فقط با تو مشغولم طوری سرمو به

خودت گرم می کنی تا بخوام یه کاری انجام بدم شده شب ساعت 12.

منم خسته می خوام بخوابم ... حسن وجود تو همینه که هیچ کدوم از

روزام با تو تکراری نمی شه هر روز با تو یک روز جدیده !

خدای مهربونمو به خاطر وجود تو هزاران بار شکر می کنم ولی بازم کمه .

 

دریا من عاشقتم

 

خداجونم کمکم کن تا به موقع به کارام برسم آخه نگرانم

ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

امید
20 اردیبهشت 91 17:26
ان شاالله همش حل میشه . عجله نکن . پیشاپیش تولدشم مبارک خدا همیشه همراهتون باشه . دریا جونم از طرف ما ببوسید.
منامامان یسنا
22 اردیبهشت 91 14:25
مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، روزت مبارک باد.
مرسدس
24 اردیبهشت 91 0:32
روزززززززززززززززززت مبااااااااارک مامانی مهربون..... ایشالا سایه ات هزار سال بالای سر نی نی نازت باشه عزیزم..... مادر شدن هدیه ای است که خدا به هرکسی هدیه نمیکنه .قدرش را بدون
خاله میترا
25 اردیبهشت 91 20:49
قربونت برم الهی ناز خودمی: امیدوارم روزی برات جشن فارغ التحصیلی بگیریم
مامانی درسا
11 خرداد 91 0:28
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
سمانه(مامان محمدرهام)
11 خرداد 91 0:38
تولدت مبارک عزیز دلم الهی 10000ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی مامانش سالروز مادر شدنت مبارکککککککککککککککک
سارا
11 خرداد 91 10:42
سلااااااااام عزیزم تولد دریا جون مبارک امیدوارم که همیشه شاد باشه
مامان زهرا
11 خرداد 91 12:03
تولد تولد تولدت مبارک صد و بیست ساله شی کوچولو
مامان علي خوشتيپ
11 خرداد 91 12:17
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي
مامانی طهورا
11 خرداد 91 17:22
خوشگل خانم تولدت مبارک
وانیا باستان پور
6 آذر 91 19:03
عزیزم بیا به وبلاگم لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد