دریادریا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دریا عشق مامان و بابا

دخترک ده و نیم ماهه من

1391/1/31 0:42
نویسنده : رویا
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره بعد از یک غیبت طولانی من برگشتم ... از دوستای دریا و همین طور دخترم دریا

بخاطر این نبودن طولانی مدت  معذرت می خوام خجالت

تو این یک و نیم ماه دخترک من کلی بزرگ شده کلی پیشرفت کرده .

دخترک من الان می تونه چهاردست و پا راه بره ، می تونه بیشتر حرفامون رو

متوجه بشه ، تلاش می کنه دستشو از جایی بگیره و بلند بشه .

واسه رسیدن به خواسته هاش جیغ های بنفش می زنه و من و بابایی تسلیمه تسلیم

میشیم !!!!!!!سوال

هنوز از دندونای دخترک من خبری نیست .

نمی شه حتی یک دقیقه تنهاش گذاشت چون دخترک من از همه جا سردرمیاره

معمولا هم از جاهای حطرناک مثل زیر میز ناهارخوری ، جلوی قسمت تیز میز تی وی

یا در حال کشیدن وسایل روی میز !!!!!!!!!

دخترک من امسال نوروز اولین عید دیدنیهاشو رفت . هرجا رفتیم همه عاشق خونگرمیه

دخترکم شدن . البته از سال جدید با اینکه بغل همه می رفت  کمی غریبگی هم

میکرد ولی اون خنده های خوشگلشو رو لباش داشت ماچ

دخترک من امسال اولین مسافرتشو هم رفت چند روزی کنار دریا . با اینکه می ترسیدیم

اذیت بشه و اذیتمون کنه ولی دخترک من با همه چی کنار اومد و کلی خوش گذشت.

 

چند تا عکس جدید از دخترکم :

دریای من روز آخر سفر خسته شده :

دخترک من چهار دست و پا رفته و کلی خسته است داره استراحت می کنه :

 عاشقتم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان مرسانا
31 فروردین 91 0:33
ماشاالله....................بابا دلمون یه ذره شده بود واسه ای این فرشته.......بوسسسسسسسسسسسسسسس
خاله خاطره
12 اردیبهشت 91 15:01
سلام رویا جونم آخی عزیز من چقدر بزرگ شده هزار ماشالله دوستت دارم خوشگل نازم
مرسدس
17 اردیبهشت 91 13:39
واااااااااااااای چه موشی شده جیگررررر خاله...... فدات شم.......عسلی...
باران قلنبه
22 آذر 91 18:56
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
مامان ملیکا کوچولو
19 اسفند 91 3:06
ای جونم. این عکست معرکه است.قربون اون لبات. چه بوس خوشمزه ای.